Klantenservice: Bestellen

Wij staan voor u klaar

Bestellen

In onze webshop kunt u snel en gemakkelijk het juiste product vinden en bestellen. Zoek het product, vul eventueel het aantal in en klik op 'in winkelmandje'. Vul uw gegevens in. kies een betaalmethode en rond de order af. Daarna wordt u vanuit de betaalomgeving automatisch teruggestuurd naar onze webshop en kunt u de laatste details van uw bestelling terugzien.

Producten opzoeken

Onze producten zijn ingedeeld in productcategorieën en de daarbij behorende subcategorieën. Weet u niet in welke categorie het product staat? Gebruik dan de zoekbalk boven aan de pagina om het product op te zoeken. U kunt zoeken op naam, Hamer artikelnummer of leveranciersnummer.
Filteren
Maak nadat u de producten gevonden heeft gebruik van de handige filters. Mocht u er niet uitkomen, onze klantenservice staat voor u klaar om u verder te helpen.

Onze prijzen

Alle prijzen in onze webshop zijn exclusief btw en exclusief verzendkosten. Voor bestellingen onder € 150,- excl. btw brengen wij € 12,50 excl. btw verzend- en behandelingskosten in rekening. Het kan voorkomen dat wij voor specifieke artikelen een ander verzendtarief hanteren. Mocht dit het geval zijn, dan staat dit op de pagina van het product vermeld.

Bestelling wijzigen of annuleren

Wijzigen
Het is helaas niet mogelijk om een bestelling te wijzigen. We gaan namelijk direct met uw bestelling aan de slag nadat we deze hebben ontvangen. U kunt de producten uiteraard wel terugsturen na ontvangst. De verzendkosten van een retour zijn echter voor uzelf.
Annuleren
Wanneer u een verkeerd product heeft besteld of een leverdatum verandert kunt u de bestelling annuleren. Wij vragen u daarvoor contact op te nemen met onze klantenservice.

Voorraad

In onze Hamerdirect webshop kunt u meteen zien of wij het product op voorraad hebben.
Niet op voorraad?
Helaas kan dit gebeuren. Wij nemen in dat geval zo snel mogelijk contact met u op met een nieuwe leverdatum. Is de levertijd te lang? Dan kunt u altijd nog bepalen of u het product toch wilt laten leveren of de bestelling van het product wilt annuleren.

Geen orderbevestiging ontvangen?

Als uw bestelling succesvol is afgerond, sturen wij direct per e-mail een orderbevestiging. Als u deze niet ontvangt, kijk dan of ons bericht niet in uw ongewenste mail of spambox terecht is gekomen. Als u de orderbevestiging niet kunt vinden neem dan contact op met onze klantenservice om er zeker van te zijn dat wij de bestelling ontvangen hebben.

Waar vind ik de digitale Hamerdirect catalogus

De digitale Hamerdirect catalogus kunt u via de onderstaande link downloaden. Houd er wel rekening mee dat de catalogus verouderde producten, teksten en/of artikelnummers kan bevatten.

Download catalogus

Klantenservice: Bestellen

Wij staan voor u klaar

Bestellen

In onze webshop kunt u snel en gemakkelijk het juiste product vinden en bestellen. Zoek het product, vul eventueel het aantal in en klik op 'in winkelmandje'. Vul uw gegevens in. kies een betaalmethode en rond de order af. Daarna wordt u vanuit de betaalomgeving automatisch teruggestuurd naar onze webshop en kunt u de laatste details van uw bestelling terugzien.

Producten opzoeken

Onze producten zijn ingedeeld in productcategorieën en de daarbij behorende subcategorieën. Weet u niet in welke categorie het product staat? Gebruik dan de zoekbalk boven aan de pagina om het product op te zoeken. U kunt zoeken op naam, Hamer artikelnummer of leveranciersnummer.
Filteren
Maak nadat u de producten gevonden heeft gebruik van de handige filters. Mocht u er niet uitkomen, onze klantenservice staat voor u klaar om u verder te helpen.

Onze prijzen

Alle prijzen in onze webshop zijn exclusief btw en exclusief verzendkosten. Voor bestellingen onder € 150,- excl. btw brengen wij € 12,50 excl. btw verzend- en behandelingskosten in rekening. Het kan voorkomen dat wij voor specifieke artikelen een ander verzendtarief hanteren. Mocht dit het geval zijn, dan staat dit op de pagina van het product vermeld.

Bestelling wijzigen of annuleren

Wijzigen
Het is helaas niet mogelijk om een bestelling te wijzigen. We gaan namelijk direct met uw bestelling aan de slag nadat we deze hebben ontvangen. U kunt de producten uiteraard wel terugsturen na ontvangst. De verzendkosten van een retour zijn echter voor uzelf.
Annuleren
Wanneer u een verkeerd product heeft besteld of een leverdatum verandert kunt u de bestelling annuleren. Wij vragen u daarvoor contact op te nemen met onze klantenservice.

Voorraad

In onze Hamerdirect webshop kunt u meteen zien of wij het product op voorraad hebben.
Niet op voorraad?
Helaas kan dit gebeuren. Wij nemen in dat geval zo snel mogelijk contact met u op met een nieuwe leverdatum. Is de levertijd te lang? Dan kunt u altijd nog bepalen of u het product toch wilt laten leveren of de bestelling van het product wilt annuleren.

Geen orderbevestiging ontvangen?

Als uw bestelling succesvol is afgerond, sturen wij direct per e-mail een orderbevestiging. Als u deze niet ontvangt, kijk dan of ons bericht niet in uw ongewenste mail of spambox terecht is gekomen. Als u de orderbevestiging niet kunt vinden neem dan contact op met onze klantenservice om er zeker van te zijn dat wij de bestelling ontvangen hebben.

Waar vind ik de digitale Hamerdirect catalogus

De digitale Hamerdirect catalogus kunt u via de onderstaande link downloaden. Houd er wel rekening mee dat de catalogus verouderde producten, teksten en/of artikelnummers kan bevatten.

Download catalogus