Contact

Contactgegevens

Hamerdirect.nl
Stadhoudersmolenweg 23
7317 AV Apeldoorn
Nederland

KvK-nummer: 08017716
Btw-nummer: NL006483616B01
IBAN: NL09RABO0394083830

Vragen

Wij doen ons best zo volledig mogelijk te zijn met onze productomschrijvingen om u van alle benodigde informatie te voorzien. Toch kan het voorkomen dat u vragen heeft over een product. Neem in dat geval contact op met onze klantenservice. Wij helpen u graag.

Telefoonnummer: +31 55 312 60 00
E-mail: info@hamerdirect.nl
Chat: Klik hieronder op de chatbutton

Suggesties

Heeft u een suggestie? Dan horen wij dit natuurlijk graag. Elke suggestie is voor ons waardevol. Of het nu om een spellingsfout gaat, een onjuiste productomschrijving of bijvoorbeeld verbeteringen in de navigatiestructuur, wij horen het graag. Stuur uw suggesties aan info@hamerdirect.nl.

Bereikbaarheid

Onze klantenservice is telefonisch bereikbaar tijdens onderstaande openingstijden. Een e-mail of Whatsapp bericht sturen kan natuurlijk altijd.
Maandag08:00 - 17:00
Dinsdag08:00 - 17:00
Woensdag08:00 - 17:00
Donderdag08:00 - 17:00
Vrijdag08:00 - 17:00
ZaterdagGesloten
ZondagGesloten
Op onderstaande feestdagen is onze klantenservice gesloten:
Afwijkende openingstijden klantenservice
2024
Vrijdag 29 maartGoede vrijdag08:00 - 17:00
maandag 1 aprilTweede paasdagGesloten
Donderdag 9 meiHemelvaartsdagGesloten
Vrijdag 10 mei
Gesloten
Maandag 20 meiTweede PinksterdagGesloten
Woensdag 25 decemberEerste kerstdagGesloten
Donderdag 26 decemberTweede kerstdagGesloten
Maandag 1 JanuariNIeuwjaarsdag ('24)Gesloten

Klachten

Helaas kan het voorkomen dat u een klacht heeft. Misschien is het product niet zoals verwacht, is er wat misgegaan tijdens het transport of is de garantieprocedure niet goed uitgevoerd. Wij willen klachten altijd zo snel mogelijk u oplossen. Het makkelijkst is om een mailtje te sturen naar info@hamerdirect.nl. Wilt u liever iemand persoonlijk spreken, dan kunt u ons ook bellen op: +31 55 312 60 00. Wij zullen proberen om zo snel mogelijk met een oplossing te komen. Uiterlijk 7 dagen na ontvangst van de klacht, krijgt u van ons een inhoudelijke reactie.

Contact

Contactgegevens

Hamerdirect.nl
Stadhoudersmolenweg 23
7317 AV Apeldoorn
Nederland

KvK-nummer: 08017716
Btw-nummer: NL006483616B01
IBAN: NL09RABO0394083830

Vragen

Wij doen ons best zo volledig mogelijk te zijn met onze productomschrijvingen om u van alle benodigde informatie te voorzien. Toch kan het voorkomen dat u vragen heeft over een product. Neem in dat geval contact op met onze klantenservice. Wij helpen u graag.

Telefoonnummer: +31 55 312 60 00
E-mail: info@hamerdirect.nl
Chat: Klik hieronder op de chatbutton

Suggesties

Heeft u een suggestie? Dan horen wij dit natuurlijk graag. Elke suggestie is voor ons waardevol. Of het nu om een spellingsfout gaat, een onjuiste productomschrijving of bijvoorbeeld verbeteringen in de navigatiestructuur, wij horen het graag. Stuur uw suggesties aan info@hamerdirect.nl.

Bereikbaarheid

Onze klantenservice is telefonisch bereikbaar tijdens onderstaande openingstijden. Een e-mail of Whatsapp bericht sturen kan natuurlijk altijd.
Maandag08:00 - 17:00
Dinsdag08:00 - 17:00
Woensdag08:00 - 17:00
Donderdag08:00 - 17:00
Vrijdag08:00 - 17:00
ZaterdagGesloten
ZondagGesloten
Op onderstaande feestdagen is onze klantenservice gesloten:
Afwijkende openingstijden klantenservice
2024
Vrijdag 29 maartGoede vrijdag08:00 - 17:00
maandag 1 aprilTweede paasdagGesloten
Donderdag 9 meiHemelvaartsdagGesloten
Vrijdag 10 mei
Gesloten
Maandag 20 meiTweede PinksterdagGesloten
Woensdag 25 decemberEerste kerstdagGesloten
Donderdag 26 decemberTweede kerstdagGesloten
Maandag 1 JanuariNIeuwjaarsdag ('24)Gesloten

Klachten

Helaas kan het voorkomen dat u een klacht heeft. Misschien is het product niet zoals verwacht, is er wat misgegaan tijdens het transport of is de garantieprocedure niet goed uitgevoerd. Wij willen klachten altijd zo snel mogelijk u oplossen. Het makkelijkst is om een mailtje te sturen naar info@hamerdirect.nl. Wilt u liever iemand persoonlijk spreken, dan kunt u ons ook bellen op: +31 55 312 60 00. Wij zullen proberen om zo snel mogelijk met een oplossing te komen. Uiterlijk 7 dagen na ontvangst van de klacht, krijgt u van ons een inhoudelijke reactie.